Bijpraat bijeenkomst 'Meer tijd en informatie voor de cliënt'

Datum: 
donderdag 06 december 2018
Tijd: 
15.30 - 17.00 uur
Locatie: 
Jodenbreestraat 25, Amsterdam
Omschrijving: 

Op donderdag 6 december praten wij u bij over het programma 'Meer tijd en informatie voor de cliënt'. SIGRA is samen met de gemeente Amsterdam en Cliëntenbelang Amsterdam in het voorjaar van 2017 gestart met dit programma. Het doel van 'Meer tijd en informatie voor de cliënt' is de registratielasten van de Wijkzorgaanbieders te verlagen en cliënten meer inzage en regie te geven over hun eigen gegevens.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat heeft het ontwerpteam de afgelopen tijd gedaan en wat is bijvoorbeeld de Zorgcoördinatie index? Of de plandeler?
  • Hoe gaat het met de voorbereidingen van mijnamsterdam.nl voor de cliënt?
  • Hoe gaat volgend jaar er ongeveer uitzien en wanneer gaat RIS Wijkzorg uit?

We zijn ook benieuwd naar uw ervaringen. We horen het graag, onder het genot van een drankje en een hapje.

Aanmelden

Aanmelden kan bij Romy Sloot, r.sloot@amsterdam.nl